Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#177476
azért elobb utobb csak sikerül majd szétcseszni az egészet
Mindenbe beleturna random modra aztán a végén meg a végeredmény rosszabb lesz mint volt és csak anyni lesz a megállapitás, hogy erre nem gondoltak mint teszik most is pár ésszerütlen változtatásnál , de agyonszabályzással és év közbeni modositgatásokkal majd jobb lesz.
A gumikhoz, meg a környezetvédelemhez anynit, hogyha olyan gumit tesztelnének és fejlesztenének ki, ami ezt a 300km-t ami valjuk be nem nagy táv kibirná, ugy hogy nyélgázon lehetne menni vele, akkor talán nem kellene 13 szett gumit elhasználni kocsinként egy hétvégére és ha fél tizedet lassul már cserélik le 10 korrel a verseny kezdete után.
És akkor talán visszakapnánk az F1et is ami volt, hogy az autok versenyeznek egymással és nem az nyer aki a legjobban sporol a gumin, mert ez még mindig egy auto és motorsport és nem gumiteszt sport ami most van.
ÉS akkor még egy kis adalék, a témához amiről vitatkoztok. Csak ennyire nem jelent semmit, hogy valaki tesztel egy gumitipust. ha egy összvér autoval is tesztelik az menynivel fog hasonlitani a jövö évire ?
Semenynire, de akkor is jelentösen segit a csapatnak megtudni az áramlásokat körülötte a felfuggesztés hatékonyséágét beállitásokat, hogy épp hogy koptatja a gumit .
Ha emlékszik valaki pár futammal ezelött Vettel az első szárnyra szerelt mérüráccsal ment a szabadedzésen, az is már a jövö évre tesztelt, pedig még a közelében sincs a jövö évi autonak a mostani.
Attól, hogy valami nem az aktuális kocsin van tesztelve attol még sok dolgot meglehet érteni tudni .