• repvez
    #177098
    pontosan, amig nem történt meg a Bianchi féle baleset azelött egy olyan eset sem volt ami ezt nagyon indokolta volna.
    A kocsik is rengeteget változtak nagyobbak lettek és nehezebbek. ha nem nö a meretuk, akkor talán nem is tudnának ilyen pozicioba rámászni egymásra.
    Meg a fejelsztésekkel lehetett volna megnézni, hogy mi okozza az ilyen eseteket és nem csak célirányosan egyféle esettel kapcsolatban.
    Például, ha hátrafele a hátsó kerék mögött is folytatódna a padlólemez, akkor nem lenne nagyon esély arra , hogy összeér a két kerék, megakadályozva a feldobást.
    Ugyan igy az első szárnyon kivül mindig hagynak egy gumikivágó kis fülecskét.
    Arról nem is beszélve, hogy folyamtosan arrol is szolnak, hogy a sisakok is mit kibirnak, de senki nem mondta, hogy ebbe nem biztos , hogy meghalt volna Hamilton, mert a sisak és a HANS meg a bukokeret védett volna annyit arra a pár pillanatra.

    Egyböl mindenki ugy nyilatkozik, hogy biztos meghalt volna bele ha nincs a Halo, anélkül, hogy kielemezték volna.