• repvez
    #176921
    Értem, tehát Grosjean mehetett volna a levesbe, megérte volna azt a pár év halo nélküliséget.

    Nem ezt mondtam, mert senkit sem szeretném ha megsérülne, de el kellene fogadni az embereknek, hogy nem menthető meg mindenki , nem csak itt sehol sem, de föleg olyan helyen ahol az átlagnál nagyobb a kockázat. igy is sokkal nagyobb az esélyeik a tulélésre mint egy átlagembernek ennél spokkal ártatlanabb szituáciokban, velük mégsem törödnek ennyire és nnincsenek ilyen fejlesztések, hogy a gyaalogos is nagyobb eséllyel élje tul a belesetet .

    A pályák meg régen kavicsosak voltak, ahogy mntam is, ez kellö visszatarto erő volt a pilotának, hogy betartsa a pályahatárokat és ne tolja tul a határon vagy probáljon meg elözni ott ahol nem lehet. Ezt megváltoztatták betonos bukotérre és most mit csinálnak megint? kavicsozzák öket.
    Akkor ezt minek mondod, ha nem visszafejlödésnek. ha egy régebbi rendszerhez térnek vissza mert az jobb volt mint a jelenlegi ?

    ÉS ez a pályaátalakitás nekem olyan mintha a gombhoz szabnák a kabátot. adva van a pálya olyan autot kell épiteni amivel a pálya teljesithető, ahogy régebben is teljesitették, ha nem is padlógázzal , ha nem megy akkor most se kell padlogázzal menni. Ha eső van akkor nem kell letenni a kocsi alját anynira mintha száraz lenne a pálya. Ha nem látni az elötte lévö kocsit akkor lassabban kell menni mint szárazon.

    A régieknek hiába volt csak 1-2 VB-je vagy csak gyözelme, azért sokkal komolyabban megdolgoztak és beválaltak veszélyt mint a msotaniak, akik joformán, csak a box utasitásdait hajtják végre és már azelött tudják ki nyer , hogy egy métert mennének a kocsival.