• repvez
    #176916
    Pedig ha figyelmesen olvasod akkor mindig ugyan azt mondom, nem változtatom az álláspontomon mint néhányan.

    És nem azt mondom, hogy ebben a helyzetben is ugyan ugy kellene tenniük mint régen, de a szabályokat , ha ugy alakitanák ki akkor el lehetett volna inditani a versenyt vasárnap.
    Ahogy irtam is, régen volt lehetüség esős beállitást csinálni az autókon és igy megemelni a hasmagasságot , ha az elörejelzés azt mutatta , hogy eső lesz a verseny napján.

    ÉS manapság sokkal pontosabb az elöre jelzés is mint régen volt, tehát sokkal jobban tudnák, hogy bevállalják e ezt vagy maradjanak a száraz beállitásnál.
    ÉS elvileg minden fejlödött az évek alatt és mégis azt látjuk, hogy a kocsik alkatrészein sportolni kell , hogy versenyezzenek és nem képesek menni esőben és folyamatosan kell a pályákat átalakitani modositani a szabályokon .

    És , hogy a biztonságra is kitérjek, igen a Halo bevezetése ota volt pár baleset, de Grosjean kivételével a többi akkor is tulélhető lett volna ha nincs .
    Kubica hatalmas utközésénél sem volt mégismeguszta komoly baj nélkül. Attól meg semmi biztonsági eszköz nem fogja megvédeni a pilótát ha egy hatalmas balesetnél a nagy lassulás miatt a belső szervei sérülnek, az ellen nem tudnak mit tenni,

    ÉS ha megnézed Senna halála ota egyetlen halálos baleset történt ha átlag 20 versennyel számolunk akkor az közel 300 verseny és az alatt 1 halálos baleset 0,3%os arány. ha az F3asokat is ideveszük akkor még kisebb lesz az esély.
    Az, hogy ezek megtörténtek ahogy irtam nem egyvalaminek a hiánya vagy megléte okozta hanem a történések rossz sorozata. ÉS nem a pálya hibája miatt ami miatt át kell alakitani. ha igy lenne akkor a fennmarado 299 esetben is történtek volna ilyenek.

    És , hogy tisztán láss és azt várnám el az F1től ami volt régen. Hogy a kocsikat versenyrol versenyre lehessen fejleszteni szabadon és legyenek tesztnapok a szezon közbe, a versenyen,meg ne kelljen sporolni semmin, hanem azt amit bir a pilota és a technika. Meg azok a fejlesztések jelenjenek meg a civil közlekedésben is.

    Mert ez utobbi szintén kiveszett az F1bol, mert olyan hibrid motorokat fejlesztenek ami már az F1nek is drága nemhogy a civil kocsikba is megjelenjen. Mert hol vannak azok a hibrid kocsik amik KERS-t vagy MGK-H/K egységeket használnak ?Sehol.

    Nem ezen a 20 auton kell megmenteni a világot.