• repvez
    #176900
    én is egyetértek, hogy elpuhult az egész versenyzés és az egész F1.
    Régebben nem is lehetett ilyenrol hallani, hogy esőben nem mennek vagy a SC mögött köröznek .
    Csak akkor tökös pilóták voltak és a versenyzés számitott és nem a profit és a autogyátók érdekei.

    Akik a biztonság miatt siránkoznak azok nézzék meg a régi felvételeken nem volt halo, nem volt szinte a feje bubjáig kitakart pilóta vagy monocock és mégis mentek esőbe mindenki amenynire csak tudta.
    Az sem igaz, hogy azért nem tudnak most menni mert felül a kocsi , mert régen is volt amikor a ground effektet használták ki és ott ha a végzáró elemnél is a viz megakasztotta a kocsoit ugyan ez tortént mint Norrissal.
    Nem voltak enynire fejlett gumik, amik enyni esőt képesek elvezetni mégis mentek.

    98ban ugyan itt Spaba volt a nagy tömegbaleset miután eltakaritották a romokat mindenki folytatta a versenyt senki nem panaszkodott, hogy jaj de szar a körülmény és le kéne fujni meg fél pontokat osztogatni.

    Most az összes pilota és csapat mint egy siro ovodás aki a legkisebb diskonfort miatt már megy a panaszkodás, hogy valamin változtassanak.

    Félreértés ne essék én sem akarom , hogy megsérüljön valaki, de akkor mi értelme a biztonsági rendszereknek ha még anynira sem képesek mint 30 éve ezek nélkül?

    És azért mert ilyen nyámnyila pilotákká váltak az egykoron gladiátorként csodált piloták még nem kellene a pályákat megváltoztatni, hogy kevésbé legyen veszélyes vagy kihivással teli.
    Ez egy feladat amit több évtizede jobb és rosszabb autokkal is megoldottak, most se a pálya hibája az ha valaki tulválalja magát.

    Ezt a versenyt is meglehetett volna válalni, ha a körülményeknek megfelelöen mennek, vagyis ha nagyon esik az eső akkor nem megy olyan gyprsan . még ha 2.30as köröket mentek is volna legalább lett volna valami verseny a pályán.
    Régebben sem láttak többet mint most mégis mentek .

    Meg a másik, hogy régebben volt rá lehetüség, hogy legyen egy esős beállitást használni, söt taktikázni is lehetett vele, hogy ha a qualira eső volt de a versenyen száraz vagy vica versa akkor már azzal a beállitással menni a kvalira, igy elönyhöz jutni a másikkal szemben.
    igy emelhettek volna a hasmagasságon most is és nem ul fel a kocsi , igaz lassabbak lesznek , de legalább nem 2 kört mennek és nem kell 3 orát várni rá.

    Az meg megint az FIA hulyesége, hogy valakit (Stroll) olyanért butet ami a korulmények miatt nem lehetett megteni.