• AnuluWork #176883
    Hűha, volt 1-2 reklám 3.5 óra alatt? Kb. észre se vettem.

    A Williamsé az első box a lámpánál, emiatt MOST előnyben voltak, kb. elsőként értek oda az időmérőn is mindenhová. Mellé több kört pakoltak a köztesbe, mint a többi. Ez esőbeállítástól független volt. Mellé mindenki esőre volt beállítva.
    Aztán ott van nekik a Merci motor, aminek az az előnye, hogy se nem Renault, se nem Ferrari.
    Mellé szerencséjük is volt, hogy kb mindenki mögöttük végig dugóba kerülve futotta a gyorskörét, vagy csak simán eltaktikázta (mint a Ferrari). Egyértelmű volt, hogy főleg azok tudtak bejutni az utolsó körbe, akik jó motorerővel IS rendrekeztek.
    Mellé talán csak a topcsapatok tudtak mindhárom fázisban jó kört futni, de még ők se biztosan.

    És igen, nem vagyok elájulva, mert az előzőn ledarálták a mezőnyt, úgy ért célba pontszerző helyen a Ringen mindkét Williams, most meg nem volt verseny. 2 kört mentek libasorban. Mellé ott van évek qurva rossz teljesítménye, ahol még Kubica is több pontot szerzett a Williamsben, mint a többi. Mellé Russell hiába jó időmérőn, eddig versenyen sehol sincs. Az hogy most volt, vsz annak volt köszönhető, hogy nem volt verseny. Mellé pedig ez nem a Ring.

    Nem tudom miért hozod fel, de az a haláleset a rendezők hibájából történt. Köze nem volt ahhoz, hogy most esett vagy sem.

    Ha kettőkor kezdik, legalább fél óra normális versenyt mennek. Éveken át kettőkor kezdődött ... És igen, jobb volt a helyi idő 14 óra. Ha gáz volt, volt esély nappal futni, ha nem, pont jó volt ebéd utánra. Mindenhol mindig akkor volt, és az ausztrált leszámítva a 80-90-2000es évekből nem emlékszem arra, hogy ne tudtak volna versenyezni holmi eső miatt. Itt ennyin múlt. Amúgy kint lehetett volna hagyni a sct és mögötte engedni a mezőnyt jó darabig. De bénáztak a rendezők. Nem hinném, hogy nagyobb verseny lett volna, de ez ami történt, a 3,5 óra f.szkodás, az ultragáz volt. Ha meglépik, tuti lefújták volna kb. akkor, amikor rosszabbra fordult az időjárás ...