Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#176869
IS.
Talán a 91es Adelaide kivételével olyan durva esősre nem is emlékszem, amikor lefújták a versenyt, de még ott is hagyták őket versenyezni. Mondjuk, ez még az az idő volt, hogy sem a britekre, sem pedig a hülye amerikaikra nem kellett odafigyelni, hogy megfelelő időzónában legyen a verseny. Helyi idő 14:00. Ennyi. Nem is volt annyira extrém futamkörülmény, amikor bármiből probléma lett volna, mondjuk, költségplafon se volt. Viszont elindult 98ban Spa, összetörték magukat, majd kb. ua körülmények között, kaptunk egy versenyt.
Nem azt mondom, hogy minden áron menni kell, viszont most megint remek reklám ez ennek a szarnak. Indianapolis volt a mélypont, de tényleg nem értem, hogy miért kell Spat, ahol mint tudjuk mindig van esély az esőre, olyan időszakra rakni, amikor tuti van?
Értem én, hogy a nagy autógyárak leállnak augusztusban, viszont ebben az esetben is soknak érzem a szabit, főleg, hogy hasonlóra számíthatunk Zandvoortban is, + a szél a tenger miatt.
Russeltől - bocs - de nem ájulok el, Latifi is 9. Oka: Mercedes motor, valamit nagyon eltaláltak az időmérőn, versenyen megették volna, mint eddig mindig. Ez van. Két autóromboló verseny után jött egy verseny nélküli illúziórombolás. Kár érte.
Szvsz, le kellett volna menni a két kört 15 óra után, hogy meglegyen a félpont, és utána lehetett volna várni. Ami történt, az tipikusan az a barom hozzáállás, ami jellemzi a büntetéseket, a szabályokat, a következetlenséget, és az értelmetlenségeket az új tulaj megérkezését követően.
Nem tudom figyeltétek-e, de egyetlen reklám se volt, pedig idő lett volna rá ...