• b-type
    #176770
    Nem, az egészben azon kívül hogy én mit nem értek, egy dologgal lehet érvként bármit is kezdeni, a kis kormányszög amivel a helyet hagyta.
    Na ez sem stimmel, mivel ahol a kis kormányszög van, ott azért nincs nagyobb...nem a helymeghagyás miatt, hanem mert egész egyszerűen még nincs azon a ponton, amikor arra a pontra ér ahol ezt a kornányszöget kell alkalmazza ott alkalmazza is.
    ..és nem, nem a kanyívet követi csak, mivel szűkül a távolság a jobb kerék és a páya széle között. Verstappen a rázókő szélére tart.
    Maga az ütközés dinamikája ez:
    Hamilton bevált belső támadóívre, Verstappen szorítja a fal felé, hogy a lehető legrosszabb szögben kezdje Hamilton a ráfordulást, és ezért feladja a támadást. Amikor úgy érzi kellően rossz pozícióba kényszerítette Hamilton-t akkor kiszélesedik balra hogy a saját ráfordulása a lehető legjobb legyen. Ezzel egyidejüleg Hamilton is húzódik vele, mert nem adta fel a támadást ő is próbál amennyire lehet ennyire gyors mozgásnál pontosnak lenni kitérni balra hogy a jobbra fordulása ideálisabb legyen.
    Ráfordulnak az ívre, Hamilton elveszi a gázt és megpróbál kimenekülni a szituból, Verstappen fordul és fordul, a két ív keresztezi egymást és üköznek.
    Szóval a két ív kersztezte egymást, és ezért alapvetően Hamilton a felelős. DE ettől még Verstappen ráfordulása totál olyan minden mindegy alapon történik mint általában.
    Ez nálam versenybaleset, de ha hibást kell megnevezni az Hamilton.
    Viszont Max nem áldozat, neki ez a stílusa, és hiába az 51G meg a tönkrevágott motor, az nem egyedül Hamilton sara, mert Max nem csinált semmit hogy elkerülje az ütközést.