• repvez
    #176117
    Pontosan, nincs meg a csata a feszültség az elözésekben mint volt régen.
    És ez pont a betonos bukoterek miatt és a tulzott biztonságnak a hibája.
    Ha ott betonos bukotér lett volna akkor tuti, hogy nem lesz buntetés és még az elözés is sikeres lett volna mindkét esetben is .

    Ha maradtak volna a kavicsos bukoterek akkor alapbol nem mennek bele ilyen necces esetekbe a piloták,mert tudják, hogy ez lehet a vége, hogy akár egy kiesést kockáztatnak, de mivel most ahhoz vannak hozzászokva, hogy ha ki is tolják öket akkor a betonos bukoterteken nem lesz semmi nagyobb probléáma igy megprobálják, még akkor is , ha épp ott abban a helyzetben pont kavics van.
    Meg azt is tudják, hogy kötelezö az 1 auto szélességet meghagyni igy akkor is belemennek a dologba, hátha addnak egy buntit érte a másiknak, igy többet nyernek vele, mintha megelöznék.

    Ez mind nem volt mikor a piloták saját maguk jol felfogott érdeke volt, hogy mikor mennyi kockázatot választanak, ha belementek ilyen helyzetbe és sikerült akkor nem volt sirás a másik részéről.
    De legtöbbször csak belefékezett a külsö iven lévő, mert tudta, hogy nem lesz meg anélkül, hogy a kavicsba menne.

    Itt is ezt kellett volna tenniuk mindegyiknek, lassitani és megprobálni legközelebb egy tisztább helyzetben.

    A safty car-t is minek kellett behozni? ott volt a megnyitás, egy körig hozzá se nyultak a kocsihoz, 3 kerékkel is be lehetett volna guritani a megnyitáshoz, régen is megteték SC nélkül is, sárga zásloval SC nélkül versenyzés alatt