• b-type
    #176065
    Egyáltalán nem volt haszontalan, a futam elején sikeres volt, aztán az elrontott kerékcseréje után már nem tudott ott lenni.
    Mert Perez-l simán blokkolták Hamilton elévágási kísérletét az első cserénél, hiszen ott volt 18mp-re Hamilton-tól, amikor már esett vissza a tempója, hiszen ő azért piroson volt, akkor ki kellett hívni, és az első kerékcseréjénél a csapata 4.8mp-s kerékcserét csinált, és ezért a Mercedes rögtön kihívta Bottas-t is, így tudták átugrani Perez-t...Perez itt absz. legjobb középső és utolsó szektort ment, de annyit nem tudott visszahozni.
    Ekkor rögtön kirántották Hamilton-t is, de eddigre már összeszedett közel 6mp hátrányt verstappen-hez, ahoz kevés volt már egy elévágás...tehát a futam első elévágásási lehetőségét sikeresen blokkolták Perez-l.
    Miután már Bottas mögé került akkor Bottas-l együtt lépegetett hátra, ott volt mögötte másfél másodpercre, de nem tudta megelőzni.
    Viszont a legyorsabb körért járó 1 pont Hamilton-nál volt. Itt stratégiát kellett váltani, elvenni az 1 pontot Hamilton-tól. ..ha jókor csinálják akkor még talán Bottas-t is megfoghatják.
    Hamilton elévágását itt már nem tudták Perez-l befolyásolni hiszen Bottas át tudta ugorni Perez elrontott kerékcseréjét követően.
    Annyira azért nem nagy a Red Bull előnye hogy meg lehessen pályán fogni azonos gumikon a Mercedes-t, ha támadja de nem sikerült akkor elfogy a gumija, márpedig elvileg azon a végéig kellett elmenni. Tehát stratégiát kellett váltani.
    Egy az egyben sztem Verstappen sem bírt volna el a pályán a Mercedes-l, ahogy Hamilton sem tudta megelőzni Perez-t Baku-ban, nincs meg a pályán előzéshez szükséges tempó különbség a két technika között.


    valójában nem volt meg. 21mp veszteséggel számolhatsz 2.2mp kerékcserénél vonaltól vonalig
    Utoljára szerkesztette: b-type, 2021.06.28. 12:08:41