• repvez
    #176057
    Ezekkel a gumikkal kéne már valamit kezdeni mert minden csak azokrol szól és még egyáltalán nem is hozzák azt amit kellene.

    Mi az , hogy egy gumi csak egy körön hozza a csucs teljesitményét? Meg versenyen ugyan azon a gumin meg elmennek 20 köröket?
    Valahogy nekem ez igy nem áll össze,
    Idömérön csak 1 kört tudnak vele menni , hogy ne csökkenjen a teljesitménye, de versenyen meg még jó 20 körig miután elkezd elfogyni.,
    Valahogy ezeket az értékeket közelebb kellene hozni egymáshoz,
    Az meg egy másik dolog, hogy akülönbözö keverékeknek a rajtnál vajmi közük van beleszolni a verseny állásába.

    Ha akkor van a legjobb állapotban a gumi akkor ki kelle jönnie annak az elönyenk ami a különbözö keverékeken rajtolok tudnak, igy vagy nagy helycseréknek kellen lennie az első etapban a lágyabb keverékesek javára és az első kiállásnál tudnának csak nyerni a hosszabb etappal a keményebb keverékesek.

    De érkekes, hogy averseny végére meg majdnem a dupláját is hozza egy gumikeverék különbség mint ami elöre megadtak.

    Valami tartosabbb gumi igazán jó lenne, hogy ne folyton erről menjen a téma, hanem ez csak egy lenne a sok összetevö közül.