Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#176014
Általában ugye azért helyezkedünk szembe, mivel én Hamilton drukker vagyok, kedvelem őt. Te meg nem bírod és nem kedveled őt.
Ezzel a szembehelyezkedéssel nekem semmi problémám nincs, ez egy vitahelyzet amit én szeretek...alapvetően a beszélgetésben ezt szeretem a legjobban, mivel a saját álláspontom így tud frissülni, így van lehetőségem új megvilágításból meglátni dolgokat, és ismereteket szerezni.
..ha neked kellemetlen ne tedd, én szeretek vitázni a felsorolt okokból kifolyólag, az egyetértésre úgy alapvetően nincs szükségem, nem vagyok egy tipikus csordakarakter, soha nem is voltam.
A másik része meg az hogy hibásnak látom a leírtakat. Pl. most a kerékcseréknél, ésszel tudom, hogy ha a Mercedes menne le 2mp alá, akkor teljesen más olvasata lenne a dolognak.
Szerintem ez egy versenyhelyzet, ahol a versenyzők is teszik a dolgukat, a mérnökök és csapatvezetők is teszik a dolgukat, és a csapatfőnökök is teszik a dolgukat...ez így egy természetes közeg..mint amikor Horner mondta Wolff-nak a DtS legutóbbi részében a DAS-nál, semmi személyes, de beadták az óvást. ..ez az egész így működik...mind teszi a dolgát. Persze a médiának azt mondják hogy nincs szükségük a játszmázásra, de ez legyen azoknak a baja akik beszívják. Dehogynem támadják egymást minden ésszerű lehetőséget megragadnak arra hogy a másikat gyengítség, maguk pozícióját erősítsék.
A konkrét példát nézve, valszeg az FIA sem akarja kiírtani a kiállásokban rejlő lehetőségeket. DE.. amikor már 2mp alá mennek, akkor az ember mégkérdezi hogy hol a határ, levenni egy bazi kereket, feltenni egy bazi kereket és meghúzni, hogy az biztonságos legyen..és ne pattogjon el, csontöréseket okozva ha valakit eltalál mint annak idején pont a Red Bull-nál.
Szóval ez már nagyon a vége, és igen nagy sansszal már úgy mennek le erre a szintre hogy van valami trükk, hiszen ezek a srácok a szerelőcsapat srácai, akik bár tök sokat gyakorolják ezt,...na de tök sokat gyakorolják a többi a csapatnál is a kerékcserét, itt ha stabilan fél másodperces előnyöd van, akkor azt valóban fimezni és elemezni kell és lehet hogy a saját munkádat javitsd,..ha nem látsz benne javítási lehetőséget akkor valszeg trükközés van.