• repvez
    #175979
    Lényegében azt is mondhatjuk akkor hogy ugyan annyiba volt a 2 mtor , csak mig az egyiknél szabadon tesztelhettek és fejleszthettek, most ugyan azért a pénzért lényegében hozzá sem nyulhatnak .

    Meg most több 100 alkalmazott nem csak a helyszinen , hanem a gyárban is temérdek számitógép és gyártás , mig akár 10 évvel ezelött is , sokkal kevesebb felhajtással járt a dolog .

    Azt meg ne mondja el senki, hogy már nem volt hova fejleszteni a szivo motorokat. mivel mind a mostani hibrid érában is láthatjuk, hogy találnak uj megoldásokat a teljesitmény és a hatásfok javitására, és vannak más sportágak, ahol még megmaradt a sima motor hybrid nélkül,
    Ha meghagyják a v8at akkor ugyan annál a teljesitménynél vannak mint most a v6+villany.
    ugyan ugy a civil autókban is még van potenciál, meg k kelll találniuk a euro7es szabálynak való megfelelést is.
    Ehhez is jó alap lett volna ..

    De mint látjuk egyre kevésbé tesztlabor a f1 a civil közlekedés számára mint volt régen, ma már csak a reklám és PR a lényeg . a király kategoriát már elvesztették

    És nem ennek a 22 autónak kellene megmentenie a világot.