• b-type
    #175966
    Azt már elfelejtheted. Mivel a nagy dohány és italszponzorok eltüntek, illetve letünt egy korszak,..ahogy a rally-ban, vagy a DTM-ben, vagy a LMS-ben..írhatnék bármit, úgy itt is eltünt egy nagy gazdag időszak. tehát ha ragaszkodnál a korlátlan felhasználáshoz, úgy ez a sorozat már évek óta nem létezne,..első lépésben a gyártók tartanák el, és az összes privát tönkremenne, második lépésben a gyártók fordulnának el mint a DTM-től.
    Ahoz hogy a sorozat fentmaradjon ahol kell a költségszabályozás, kell hogy a privátoknak megtérülő befektetése legyen akár szponzorációtól minimálisan függve, szinte csak a médiapénzekből.20-30millió dollárt azért össze kell tuni kalapozni egy ennyire nívós nagy nézettségű sorozatban szereplő csapatnak.
    De a 300-400 és még több millió dolláros költségvetést már el kell felejteni.
    -
    A gumiban nagyjából egyetértek, ez egy rakás sz@r. Tudom-tudom, a Pirelli olyan gumit gyárt amit az FIA kér, de ez túl kényelmes helyzet neki. Össze-vissza variál a guminyomással, a keverékek megnevezésével, és izgalmassá próbálja tenni a futamot, de valójában ez nem az ő dolga, és ezért nem is lesz jó benne soha.
    Mindeig azt mondták hogy a versenytechnika teljesítménye 1/3 autó, 1/3 versenyző, és 1/3 tapadás. Jelenleg a versenyző 1/3 részét hol a tapadás hol pedig az autó veszi át.