• repvez
    #175965
    Ez nem bizonyított, hogy nem lett volna e gondja a többinek is ha még több kört mennek. Amit írtam, meg a Pirellinek, olyan alapszerkezetet kellene terveznie ami a szélsőséges beállításokat is kibírja, és arra kerülne rá a kopó réteg ami a tapadást adja és azzal már trükközhet, hogy meddig biztosítja a konzisztens tapadást.
    DE attól, hogy valaki pár tized PSI-al kevesebb vagy többet használ nem kellene a guminak szétmenni.

    És ahogy régebben is írtam, ez egy technikai sport aminek csak egy kis elemének kellene , hogy legyen a gumi, de nem annak kellene dominálnia, hogy melyik csapat hol végez a versenyen és nem szabadna ilyen mértékben befolyásolnia a verseny végeredményét.

    Ugyan ez vonatkozik a teljes sportra is, minden a spórolásról szól, nem arról ami régen volt. akkor mindent kifacsartak a technikából és volt , hogy egy hétvégén 3 motor ment tönkre nem azért mert rossz volt hanem mert széthajtották.