Formula1.com | Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Szujó Zoltán fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast
-
#175965 Ez nem bizonyított, hogy nem lett volna e gondja a többinek is ha még több kört mennek. Amit írtam, meg a Pirellinek, olyan alapszerkezetet kellene terveznie ami a szélsőséges beállításokat is kibírja, és arra kerülne rá a kopó réteg ami a tapadást adja és azzal már trükközhet, hogy meddig biztosítja a konzisztens tapadást.
DE attól, hogy valaki pár tized PSI-al kevesebb vagy többet használ nem kellene a guminak szétmenni.
És ahogy régebben is írtam, ez egy technikai sport aminek csak egy kis elemének kellene , hogy legyen a gumi, de nem annak kellene dominálnia, hogy melyik csapat hol végez a versenyen és nem szabadna ilyen mértékben befolyásolnia a verseny végeredményét.
Ugyan ez vonatkozik a teljes sportra is, minden a spórolásról szól, nem arról ami régen volt. akkor mindent kifacsartak a technikából és volt , hogy egy hétvégén 3 motor ment tönkre nem azért mert rossz volt hanem mert széthajtották.