• b-type
    #175843
    ...általában a Mercedes belső osztályokból pótolta a szakembereit, de tényleg attól függ hogy mennyi a tényleges elvándorlás számokban. Mert mindenki mond mindent Wolff kevesebbet, a Red Bull többet.
    Azért itt egy Andy Cowell visszhozása az F1-be a Red Bull-hoz az már egy komoly pofon lehet a Mercedes-nek, ha(!) megtörténik, mert az erősítheti az olyan szakemberek átvándorlását akik viszont már együttesen rövid távon is zavart tudnak okozni a működésben.
    De ez a Red Bull részéről nagyon nagy pénzmozgást feltételez, Cowell nélkül a szállingozó szakemberek kb. a pénz és a pozíció miatt mehetnek a Red Bull-hoz, amit mondjuk nem kaptak meg a Mercedes-nél...lehet okkal. Nagyon ingatag a Red Bull vállalása, a Honda erőforrása, az egy kész csomag, üzemeltetni nem lesz probléma, de saját erőforrást gyártani pfff nagyon nehéz elképzelni.
    Tudni kellene hogy a Honda mikor és mennyire engedi el a saját erőforrását mert azért az egy tulajdonlás, egy know how végeredmény.
    Az hogy a Red Bull önt, présel és kovácsol, tervez és modellez sikeresen, megbízhatóság és teljesítmény arányban kiválóra..ahoz kevés 20-50ember a Mercedes-től, ráadásul rohadt költséges, nem véletlenül a hibridéra erőforrása az egyik legköltségesebb fejlesztés még óriás gyártóknak is.
    A legvalószínűbb hogy túlélnek a Honda erőforrásával és óriási energiával megpróbálnak bevonzani egy új gyártót.
    Utoljára szerkesztette: b-type, 2021.06.01. 15:59:30