• b-type
    #175841
    A szakemberek pótolhatók...A Red Bull nem ezt komunikálja, mert ők valóban manipulálják a közvéleményt a média által, ahogy tették azt korábban is a Renault esetében. A nagy helyzet viszont az hogy a Mercedesnél lettek sikeres szakemberek pl. a Ferrari levetett szakemberei, ..és aki elment a Mercedes-től, mint Paddy a Bottas alku részeként, az igazából simán nélkülözhető volt, és a Williams-nél sem váltotta meg a viágot.
    Ennek valszeg az az oka hogy a Mercedes-nél nagyon jól működik a társosztályok közötti közös munka. Ezért lehet az amit látsz, hogy kivehetsz fontos pozícióban lévő embereket, vagy akár beilleszthetsz a kerék nem akad meg.
    Az amit írsz, hogy a költségsapka okán a Mercedes-nek több alkalmazottja van mint ideális, az lehet hogy pont tök jól összefügg az eláramló szakemberekkel (akik ha jól rémlik csak 2022-től állhatnak munkába a Red Bull-nál), igen valószínű hogy a Mercedes-nél tudják hogy aki UK belsejéből akar F1 szakembereket toborozni, az nagy valószínűséggel tőlük fogja megtenni...tehát nem érhette váratlanul hogy a Red Bull megkörnyékezte a dolgozóit, valszeg a legtöbb aki elment az pont az az állomány aki nem fog annyira hiányozni a Mercedes-nek (-végkielégítés) .
    Jelenleg a hajlékony szárny van napirenden, és a hajlékony hátsó szárny, ami egyértelműen előny, és ezt az előnyt több versenyen keresztül meghagyta az FIA, abból az egyik verseny, az olyan ahol ez dönthet a megszerezhető pontok sorsáról, és ahol 1pontos gyorskörért megy a taktika ott nem fogják szó nélkül hagyni ezt az FIA döntést és lehetőséget.
    Fordított esetben, ha a Mercedes lenne a Red Bull helyében, valszeg a köztünk zajló párbeszéd is teljesen más álláspontról találkozna,....és valszeg teljesen más stílusban természetesen, mint pl. MercedesFIA, meg persze mert Hamilton-nak mindent lehet..stb, köztük gondolom válogatott sértésekkel..


    Utoljára szerkesztette: b-type, 2021.05.31. 11:54:44