Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#175705
"De ha teszem azt pl .: 100 Kg akkor nyilván haszontalan dolog húsz kilós terhelésnél mérni hajlik.e ... :)"
Pont ezt mondom, hogy ha a teszten megfelel attól még utána valami történik az már nem köthetnének bele, mivel nem ez volt a teszt célja.
Mintha a bicikli láncra nagy plecsnit tennének, hogy 20kg-al tesztelve és nem szakad el, de ráulsz és az első kiállásnál mikor odataposol neki meg elszakad, mehetsz reklamálni a boltba , de azt fogják mondani, hogy te használtad többel mint 20 kg, ök addig válalták, hogy nem szakad el. pedig tudja mindenki, hogy hogy ennél többet kellene kibirni.
Egy szárnyon sem 100kg ok keletkeznek.
Sure: DE, ha nem használhatják a szárnyukat, akkor az már büntetés, hiába nem kapnak pénzbüntetést vagy mást, mert nekik az pénzbe kerül és időbe amit elvesztegettek rá és amit a másik szárnyra kell fordítaniuk.
Nem nem kell betonbol lennie a szárnyaknak, de akkor ne kösszenek bele olyanba amit nem mérnek, ha a teszt követelménye az, hogy 100kgig ne hajoljon akkor afölött meg ne érdekelje öket, ha ez nem tetszik akkor emeljék a terhelő erőt 500kg vagy 1 tonnára , ha azt akarják, hogy szilárd legyen.
És azzal mit kezdenek ha egy olyan területre kapcsolják be a szárnyat amire nem vonatkozik a szabály? teszem fel, a szárny merev amennyire kell, de az also bekötése mondjuk a padlolemezhez van kötve, ami meg egy bizonyos sebesség felett az erőhatás miatt elhajlik és magával viszi a merev szárnyat is, ami igy azt a poziciot veszi fel mintha hajlana?
Erről szolna az egész, hogy innovativak legyenek és minél jobban kihasználják az adott lehetőségeket, de ugy látszik az FIA pont ennek ellenkezöjét szeretné, senki se probáljon különutakon járni.