• repvez
    #175685
    A video csak azt mutatja meg, hogy lehet ugyan azt a szabályt 2 eltérő modon értelmezni és megvalósitani .
    A merci szó szerint vette a szabályt , hogy nem hajolhat a szárny, mig a RB meg azt is beleszámolta, hogy 20% türés megengedett a hajlásban, tehát elmentek a határig.
    ÉS ez nem tetszik a mercinek, mert nem nekik jutott eszükbe .

    Ez ugyan olyan, hogy a szabály, most kimondja, hogy a hátsó diffuzor 50mmel rövidebbnek kell lennie a tavalyihoz, mindenki igy is tett, de a Mclaren meg elhajlitotta a paneleket is nagyobb felületet kapott, most ha valakinek nem fog tetszeni akkor bemoszerolja valamilyen ürüggyel az FIA-nál és modositanak a szabályon, hogy ezentul csak függőlegesek lehetnek az elemek?

    Ez oda vezet, hogy egységes kasztnival egységes motorral lesz a versenyzés.
    És pont ez az amit hiányolok, a diverzitást az eltéro megoldásokat a csapatoknál. és ezek a szabálymodositások pont ezeket szunteti meg .
    A régi idükben senki nem panaszkodott amikor valaki szárnyat tett az autojára, legfeljebb a következő versenyre ök is tettek egy hasonlot. szinte alig volt hasonlo autó, most meg ha nem lennének a csapatfestések nem mondanád meg melyik csapaté a kocsi .