• b-type
    #175564
    Nem távolodnék, nekem jó ez így.
    Az hogy Verstappen szabadedzésen tolatott az semmiben sem különbözik egy versenyen tolatástól, és pláne semmi köze Hamilton-hoz, egész egyszerűen nincs benne a szabályzatban hogy a pályán nem lehet tolatni. Sok minden más viszont le van írva hogy ez mégsem legyen általános. DE önmagában nem tíltott.
    A pálya határait minden futamon átbeszélik, sztem több évtizede.
    A Raikkonen büntetés is érthető, ahogy Wéber Gabi elmagyarázta az sztem sokkal jobb mint ahogy én el tudnám...meg kell hallgatni a videót. Át fogják dolgozni, hiszen bár szabályszegés történt, de nem lett előnyszerzés, sőt. Ezt az Alfa Romeo-nál nem kezelték jól.

    ..ha most elkezdem az F1-t védeni akkor F1 fan leszek? :))
    Az hogy elvették a motorhangot az nem értelmezhető, nem vették el, egyszerűen az új motorformula magával hozta, ha nézted a Historic futamokat hétvégén hát Lauda Ferrárijának a hangja nem sokban különbözött a mostaniaktól.
    A mesterséges előzés, azaz a DRS nem a Liberty érában jött, és egyszerűen szükség volt rá, nagyon magas szinten kidolgozott az aerodinamika, amennyiben viszont butítanád, akkor sok remek szakember ...mint mondjuk Newey, lelépne mert nem izgatja a 40 évvel ezelőtti állapot, és a lehetőségek hiánya..
    A 23 futam az a csapatoknak kell, persze megy a hejehuja, de több a pénz a végén, a Liberty 68%-ban osztja vissza a pénzeket, 20%-ban többet mint Berni bármikor is, a költségsapkával pedig megpróbálják elérni azt hogy megtérülő befektetés lehessen minden résztvevőnek az F1, tehát ne tünjenek el csapatok, ahogy a Williams is kikerült a család kezéből, és a McLaren is bajba kerülhet.
    Ez van, én 20 évesen biztos szívesen lehúztam volna akár 10 évet is szerelőként atz F1-ben...valamivel izgalmasabb mint a kamionozás, és azért az olajfúró tornyok melósainál gyakrabban járnak haza. ..a szerzett tapasztalat pedig kiváló referencia bárhol.
    A versenyek meg azért nem úgy következnek ahogy írod, mert hiába van közel egy másik pálya ha a pálya rendezése nem akarja hogy ők legyenek a következő helyszín, általában ennek pénzügyi okai vannak, kevesebb néző megy ki. ..és persze lehet egyéb ok is, ütközhet más versenysorozattal, de alapvetően a pályarendezés nem szereti,...maximalizálni szeretnék a bevételt.

    asszem nagyjából ennyi.

    Utoljára szerkesztette: b-type, 2021.04.27. 02:15:24