• repvez
    #175562


    Ez is kellett mint egy falat kenyér.
    Mikor a mercédes akinek a legtöbb lovéja van, már a 3. versenyen siránkozik a költségsapka miatt, mert lezuzták a kocsiját, majd biztos jót fog tenni a csapatoknak, ha egy sprintfutam kedvéért leamortizálják a kocsiját és amire plussz alkatrészeket kell odaszállitani , hogy a vasárnapi futamra összerakják ujra.

    Egy egyzésben nincs benne akkora kockázat hogy ez lesz mint egy sprint futamban, föleg aminek a verseny pozicio a tétje.

    Komolyan mondom, hogy nem értem mi benne a logika.
    Eddig amit csináltak az F1el az csak hátrányára vált a nézüknek, befektetés szempontjábol lehet, hogy sikeres, de ez akik a TV-ben követik vagy a helyszinen nem sokat oszt.

    Elöször elvették a motorhangot, aztán mesterséges elözések vannak, mindenen sporolni kell , elöbb csak a gumikon aztán a hajtásláncs egyes részein egyre szigorubban meg az uztemanyagon.
    Most a fejlesztéseken és a teszteléseken . és most meg már a költségeken,de ugy, hogy közbe behoznak olyan dolgokat amivel a kiadásod növekszik. A szerelőkről nem is beszélve 23 versenyt nyomnak le egy éven és akkor behoznak egy ilyen sprint futamot, hogy nehogy pihenni tudjanak egy kicsit a gyakorlások között.

    Meg legyünk zöldek és karbonsemlegesek, de ugy ugrálgatnak a földrészek között, mintha muszáj lenne 2 hetente. ahelyett, hogy probálnák a logikusan egymás után azokat a versenyeket ami közel van.