• sure
    #174381
    Én nem látom, hol mondta, hogy MAG direkt keresztbe akart volna tenni a versenynek.

    "A kocsi pont odafért volna még akkor is ha egy kicsit kilóg az orra"
    Valószínűleg pont ezért nem oda tolták be, mert ekkor a 3 pályabírónak nem lett volna elég helye, hogy biztonságban, a korlát által teljesen védve legyenek a verseny maradék idejére. Ne feledjük, van egy Grosjean a mezőnyben, aki képes száraz pályán, egyenesben, SC mögött is kipördülni.

    " ahhoz már nagyon nagy müvészet kellene, ha 120as tempo körül a kavicságyon keresztül bárkit veszélyeztettek volna amig helyreállitják a falat."
    Az F1-es kocsikhoz képest tűnik csak csigalassúnak a SC, a Parabolica előtti egyenesben azért az is fel tud gyorsulni 200 km/h fölé, és kell is nyomnia neki, hogy ne melegedjenek túl a versenyautók, illetve hogy ne hűljenek ki nagyon a gumik. Addigra már volt egy fékhiba miatti feladás, Leclercről se lehetett talán ekkor még 100%-ig tudni, hogy fékhiba belejátszott-e a balesetébe. Bianchi tragikus balesete óta hatványozottan figyelnek arra, hogy ha a bukótérben matatni kell, akkor a biztonsági szempontok mindent felülírnak.