#174369
ugye ha a közvetitések nem csak abbol álnának, hogy mi a helyzet a gumikkal, hanem egy kicsit több részletet is meg lehetne tudni a kocsikról meg a hajtásról sokkal jobb lenne.
mert, most kb annyival le van tudva, hogy a motorhoz hozzájön a 140kwos villamos motor amihet van a kinetikai meg a höenergiás visszanyerő rendszer.
Ebből a rendszerből, a 140kw a fix pont, de a höenergiára nincs korlát, szóval ha höenergiával sikerül nekik hatékonyabban visszatölteni az elfogyasztott energiát, akkor sokkal több ideig áll rendelkezésükre ez a 140kw os erő, mig más csapatnak a kör végére már lehet elfogy.
DE ugye semmi részetet nem tudunk, mert csak azt hajtogatják minden versenyen, hogy milyen tipusu gumin hány kört mentek mikor állnak ki gumiért, kinek holyagosodik már vagy ép tulmelegszik, vagy nem tudja felmelegiteni.
Ez egy kicsit kezd unalmas lenni.