• b-type
    #174012
    Nem játszhatsz a mezőnnyel szabályváltoztatásokkal, mert anyagilag tönkremennek bele a csapatok, és semmi garancia nincs arra hogy a Mercedes nem marad az élen.
    Azt kell cisnálni amit Brawn meglebegtetett, célzottan a legjobbtól elvenni valamennyi fejlesztési időt és lehetőséget.
    A Mercedes 2015-re aerokoncepciót váltott alacsony rake-re, 2017-re az egész mezőny kapott egy alapos aero váltást, amikor bejöttek a 20centivel széles autók, szélesebb de alacsonyabb hátsó szárnnyal, szélesebb első és hátsó gumikkal, korlátlan fejlesztési lehetőség (token eltörlése) hogy esélyt adjanak a felzárkozásra, kuplung a kormányra..stb
    A következő évben jött a Halo, majd 2019-ben megint szélesebb hátsó szárny, sokkal egyszerűbb első szárny..fékhűtő..stb.
    és az eredmény? Ugyan az van elől mint eddig, és még a Red Bull is a Mercedes első szárnyát másolja..és veszi át a Mercedes megoldásait a felninél, és ahogy mondják a DAS-nál
    Egyszerűen semmi garancia arra ogy megtöröd a Mercedes lendületét, kivéve ha célzottan mindig a legelsőt fogod 'büntetni' ...jelenleg a Red Bull is elveszett, a Ferrari és a partenercsapatai azt mondják 50lóerős hátrányban van mivel tilosba jártak.
    Nincs válasza senkinek a Mercedes erejére, max átvenni tudnak tőlük megoldásokat..