Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#173798
Én absz. komolyan gondolom általában amit írok, a vagdalkozást meghagyom másoknak :))
Majd ha lesznek tények (ahogy az le is írtam #173787 ) akkor másként gondolom, ...vagy mit szeretnél álljak be a nyájba bégetni hogy hááá de hasonlít->büntessük, zárjuk ki, sőt a Mercedes-t is!!
hagyjuk már, még hogy objektivitás..
-
Tudod tökre emlékszem amikor az innováció hiánya volt a téma, mert így szabályok közé zárva persze hogy be van betonozva a Mercedes előnye...
Aztán most hogy itt a DAS, tiltsuk be!!! persze mert a Mercedes meg az FIA összejátszik.. objektivitás
Itt egy lényeg világlik ki, hogy valahogy bukjon el a Mercedes.
Ahogy egy másik fórumon írtam, egészen biztos vagyok benne hogy semmi gond nem lenne ha most Kimi lenne Hamilton helyén...végignéztem Rossi dominanciája alatt, az embereknek valójában semmi problémája nincs ezzel, sőt összeverődve ócsárolják a többi versenyzőt. objektivitás.
A probléma akkor kezdődik ha a nagy átlagnak nem szimpatikus versenyző válik a sport egyik legnagyobb alakjává. :)
Akkor szar minden, akkor az sem lenne baj ha valaki csaló motorral de megakadályozza, akkor az sem lenne baj ha mesterségesen belenyúlnának csak valaki megakadályozza.. objektivitás.
Szóval nekem tök mindegy ki hogy ássa a halógödrét, hogy vizionálja az F1 végét, vagy mennyire nem nézi mikor mégis néz
Nyilván a Ferrari nem fog koncepciót váltani, vagy akár a Red Bull, utoljára a Mercedes váltott 2015-re, akkor álltak rá az alacsony rake-re, nekik ehhez van kitalálva az autó, így nyilván a hátsó felfüggesztés is aminek a bekötési pontja a válton van. A Racing Point részéről nagyon is logikus döntés végre nem emelni az autó seggén, hanem átállni a Mercedes koncepciójára, viszont nulla tapasztalatuk van ehhez, így másoltak...az pedig hogy mennyire tudnak fényképek alapján másolni azt én nem akarom megítélni, nem szakmám.
Valszeg igen, mivel még a Haas-nak is sikerült egy az egybe azonos fékborítást és hűtést csinálnia mint a Ferrari-nak, márpedig a Haas és a Racing Point között több emelet van szakmában, ennek tanúbizonysága a Force India eddig elért konstruktőri helyezései és a Haas szereplése.
Amennyiben a borítás alatt is azonosságok találhatók akkor valszeg ki is lennek zárva, de ezen a hídon majd akkor kell átmenni ha odaértünk.
Addig sima középkor, biztos boszorkány mert vörös a haja...