• b-type
    #173687
    Nagyjából egy véleményen vagyunk, annyi különbséggel hogy valami szabadságot én adok a bíráknak, igen a szituációban okolható versenyző szándéka/tette teljesen tök ugyanaz akkor is ha nem lesz baleset, és akkor is ha az lesz. Ez igaz, ugyanakkor a másik félt ért veszteség mértéke is számít, és mindig is számított ahogy Barcalaci utalt is rá.
    Tehát elfér egy kis mozgástér, csak akkor legyen kimondva. Én azért hiányolom a Hamilton-Albon esetnél Albon onboard kamerájának felvételét, mert ezen a területen semmit nem fejlődött az FIA döntéshozó testülete...az indoklás egyértelmű bemutatása. Ez és ez történt, és mi úgy döntöttünk hogy. Valamint ezek a precedens pontok, és ez a mi döntéshozói szabadságunkból fakadó járulék.
    és pont.
    akkor érti az ember, hogy oké meg van mutatva minden nézőpont, és oké vannak álláspontok, és oké végül is ők a bírák.
    De nem ez van...és ez sz@r utóízt hagy az emberben, mert ja most is volt ütközés, volt pályáról kiterelés, de büntetés még is csak esetben történt.