• b-type
    #172500
    Azért tiltották mert szembement azzal amit szerettek volna, egyszerűsítették az autók kinézetét, és már akkor is tiszta lelépő áramlatokat szerettek volna, csak ott maradt a kiskapu...hasonlóan tiltották mint most a Mercedes-nél, de egyfelől óriási tempót lehetett vele menteni, ezért muszáj volt megcsinálni, másrészt menet közben rájöttek hogy nem is rossz az autó hasa alatt keresni a megoldást.
    A Ferrari tavalyi szenzor átbaxós trükkjei meg igazából totálisan megszegték a szabályt, egyszerűen kihasználták a szenzorok közti tűrést, és így át tudták lépni az átfolyáslimitet.
    Ezt a MErcedes trükköt a szabály adta keretek közt nem lehet megfogni, változtatja-e a bármit a futóműben?,..abszolut, ahogy a kormányzás is a terpesztés és csapdőlés kerékelfordulásában. Valamelyik cikk tök jól leírta, én úgy sem tudnám jobban, senki nem mondta ki hogy kormányozni csak jobbra-balra lehet. Zseniális ahogy megsütötték a macskát a mikróban, de tiltani kell mert messze vezet, minden kanyar közt ki és be fogják rángatni a kormányt ahogy azt a mérnökök megálmodják ha az FIA hagyja.
    Nekem egyáltalán nem tetszik, de elképeszt hogy még manapság is lehet ennyire egyszerű kiskaput találni. :))