• repvez
    #172477
    Az FIA és a csapatok megint segget csinálnak a szájukbol.
    Kezdeném ott, hogy sirnak, hogy a raceing point ugyanolyan mint a merci és, hogy minden csapatnak különbözönek kellene lennie, aztán meg sirnak a merci találmánya miatt, mert nem egyforma minden csapat megoldása.
    A másik oldalról meg azt hallani, hogyha még le is másolnak valamilyen elemet a másikról attól, még egyáltalán nem biztos hogy ugyanolyan jól működik ,mert a kocsi más részei máshogy befolyásolják az áramlást. ennek függvényébe nem értem a siránkozást, ha az orr és még pár elem hasonló vagy ugyanolyan a mercijével, de vannak részek amik meg nem, igy egyáltalán nem biztos, hogy jó is lesz a végeredmény.

    A kormány mizériával kapcsolatban, Brown vagy Todd azt mondta , hogy idéntol akár versenyenként is megtilthatják valaminek a használatát ha az szabálytalan. Tehát simán benne van, hogy ha valamit találnak akkor már ausztrália után dobhatják a kukába.
    Csak tudnám ez a szemlélet hogyan tükrözi a széria költségcsökkentést, ha valaki beleől milliókat és kidobják velünk az első használat után, mikor még semmit se bizonyított, hogy azzal megnyerné a bajnokságot vagy jelentős előnye lenne.

    Egyébként meg pont ezeket az innivativ dolgokat hiányolom az F1 ből.Ha valamelyik csapat talál egy kiskaput vagy joghézagot amivel elönyt tud szerezni akkor csinálja és ha sikerül nyerje meg a bajnokságot.Ezért nevezik konstruktöri bajnokságnak.De az még egyáltalán nem biztositék egyik csapat számára sem, hogy bajnok autó lesz a fejlesztéstől.
    Régen ott volt az F csatorna a befújt diffúzor a coanda effektes kipufogok, mindet betiltották, mert egy valaki kitalálta és a többinek nem tetszett, de érdekes modon le tudják másolni őket.
    A másik oldalról meg bevezették a mesterséges DRS-t amivel jogtalan elönyhöz juttatják a hátul haladót és buntetik az elöl lévöt megfejelve azzal, hogy csak egyszer válthat irányt.

    Inkább fordítva kéne lennie, hogy az innovatív fejlesztéseket hagyni és a mesterséges DRS-t törölni.