• b-type
    #172349
    Ezért vezetem fel úgy hogy 'nagy a valószínűsége'
    Az hogy a Mercedes különbözik a Red Bull-tól az gondolom elfogadható, teljesen eltérő autóépítés, az egyik egy lapos hosszú autó a másik egy nagy rake-re épülő rövid koncepció. ..ebből következően másként viselkedik, és másként kell kezelni a gumikat.
    Az szintén áll, hogy Bottas szép lassan felépíti magát, vagy ez van vagy a leves, és bár a Hamilton-t nem kedvelők szeretnék beállítani úgy hogy Bottas mennyire lóf@sz, hogy ezáltal is kissebbítsék Hamilton eredményeit, Bottas már ismeri az autót, ismeri annak beállításait és tudja is alkalmazni szemben Verstappen-l akinek még magára kellene állítania a Mercedes-t...és semmi garancia nincs arra hogy ez sikerülne. Nem egyszer láttuk már hogy egy egyébként gyors versenyző elvérzik egy másik autóban, ugye a Kimi drukkek szokták magukat azzal vigasztalni hogy Kimi-nek szinte soha nem volt neki fekvő autó, és hát ezért megy úgy ahogy. De Vettel detto szenved ha az autó nem úgy viselkedik ahogy ő azt szeretné....és akkor most két másik világbajnokról beszéltünk.
    Verstappen meg még bajnokságért nem ment, jövőre remélhetőleg fog.
    Szóval ...ja, és ugye az is megáll hogy Hamilton már 35 éves lesz, tehát itt azért van valami.
    Azon az oldalon ahol az a vélemény hogy Verstappen de simán elverné Hamilton-t a Mercedes-ben, ott meg nincs semmi, csak nem kedveled azt aki nyer. Amivel nincs semmi baj, nyilván egy megosztó figura karakterének semmi értelme nem lenne ha nem lenne megosztó, de azért Hamilton a legmagasabbb szinten jegyzik a versenytársai, a csapatvezetők, de még Alonso is, nem gyenge nevű mérnökök..stb, szal azok akik értenek hozzá.
    De még Helmut Marko is ahogy olvasom:

    „Nem mondanám, hogy most Max a legjobb. Lehet, hogy Max gyorsabb nála, de ha a teljes csomagot nézzük, akkor Hamilton még jobb. Nagyon gyors és elképesztően tapasztalt. Ezzel folyamatosan szembesülünk” – fogalmazott.

    „A szabadedzéseken Lewis sokszor nincs ott a legjobbak között, de az időmérőn mindig ott van, és ott mindig elő tud húzni egy nagyon gyors kört. Lenyűgözően versenyez: vegyük például Monacót, ahol lassan ment azokon a helyeken, ahol egyébként sem lehet előzni, ezzel pedig óvta a gumikat. Vagy nézzük meg a leggyorsabb körét Abu-Dzabiban. Sokkal tapasztaltabb, mint Max. Ez neki hatalmas előny. Persze sokszor szerencséje volt, hogy elöl ment, és azért az élet ott egyszerűbb, de mi pont ezen akarunk változtatni jövőre” – zárta gondolatát.