• repvez
    #172148
    Nekem egy kicsit ugy tünik, hogy megint csak próbálkoznak, de senki nem tudja pontosan, hogy jó is lesz e vagy nem.
    Régen hasonlóan alacsonyan volt az orr. akkor azt mondták, hogy veszélyes, ha ráfutásos baleset van akkor felemeli a kocsit. Erre megemeltették az orrot, meg ,hogy igy több levegőt tudnak a has alá vezetni, jobb lesz a szivó hatás.
    Erre megint lejebb hozták az orrot, mert rájöttek, hogy ugy meg a pilóta fejét találja telibe .
    Most megint le teszik az orrot, mintha elfelejtették vola, hogy miért változtatták meg a multba, és a magasabb orr, most pont segitett volna a méghatékonyabb szivóhatáshoz és a tisztább levegőhoz.

    Meg a számitógépes elemzés és a szélcsatornában jól mutat, de lehet a valóságban meg megint nem válik be.
    Ahogy néhány csapat is arra hivatkozik, hogy nem az van mint amit a szélcsatornában vártak.

    Az elsőkerék feletti kis szárnyat semprobáltákgki sztem, hogy mi lesz a kerékcseréknél,menyire akadályozza a szerelőket a kerék felrakásában, hogy le fogják törni vagy csak több időbe telik .

    Ahogy a pilóták is mondták, a súlyt megint megemelik, a méreteken se csökkentettek, hogy több helyük legyen a pályán az elözésre és egy sikánban

    A motorhangról meg mintha el is felejtkeztek volna, egy szó sincs, hogy majd hangosabbak lesznek a motorok vagy legalbb nem ilyen repedtfazék hangjuk lesz.
    A szabályokban se mondják, hogy mostantól majd nem lesz sporolás verseny, hogy mindenen spórólni kelljen ahelyett, hogy tólbnák neki ami a csövön kifér.
    Nincs szó , hogy kevesebb telemetria és szabályzás legyen a versenyek alatt, hogy jöbban számítson a pilóta mint a mérnökök a gépek mögött.

    És még mindig azon vagyok, hogy nem ez a 22 autó miatt van a klimaváltozás, ne itt kezdjenek a zéró emissziót. van külön elektromos széria, ne akarják mindent arra változtatni.