• b-type
    #171538
    Azt a hátrány pikk-pakk ledolgozta Hamilton, de ahhoz az is kellett hogy Verstappen nem ment gyorsan, a terv az volt hogy elmennek a végéig, ennek megfelelően 1:21 vége-1:22-s köröket indított a csere után.
    Arra tették Hamilton-t hogy majd a végén fog támadni sztem, 6 körrel frissebb gumikon lemaradva odafiygel és majd a végén megtámadja őket.
    Ezzel szemben a MErcedes megcélozta az 1:19-s köröket rögtön csere után és támadtak.
    A Red Bull még akkor sem engedte Verstappen-t menni 1:20 vége- 1:21-s körökkel szerették volna kontrollálni Hamilton-t, levédeni azt a pár helyet ahol támadni lehet. Mert arra tették hogy oké támad, majd tönkrevágja a gumiját, és túlhevül az autó és úgy is vissza kell venni, 4-5 kört kell kivédekezni.
    Mert nekik csak az volt jó ha a gumik életben maradnak, csak akkor tudnak lefedni minden lehetőséget, legyen az ekár még egy kiállás a Mercedes-nél akár egy SC, elől akartak maradni és a legkevesebb gumit feláldozni.
    Ezért Verstappen csak a kiállása után 25(!) körel kezdett igazán emelni a tempón és 1:19-s időket autózni, akkor amikor Hamilton -nál megjött a tapadás a sárga gumin és elkezdte faragni a távolságot, akkor emelt Verstappen 1:19-s körökre mert muszáj volt. ...és ezzel meg is alapozott annak hogy 4-5 kör múlva elkezdett drasztikusan leromlani a körideje.
    -
    De a lényeg az hogy ő ezeket az 1:19-s időket, sőt még az alatt is a cseréje után tudta volna (hiszen 25 körrel később is tudta), ugyanúgy mint Hamilton, csak nem volt szabad. Mert csak így tudtak lefedni nagyjából inden lehetőséget, annak a guminak ki kellett nyújtani az élettartamát.
    Ennyi volt a mágia Hamilton nagy felzárkozásában, ha nem álltak volna ki akkor azzal a tempóval, és főleg a támadásaival nem maradt volna gumija a végére.