• argo001
    #170763
    Azon kevés emberhez tartozom, akik alapesetben egyet értenének a döntéssel. Inkább legyen verseny, legyen több határeset, de legyen sportértéke a győzelemnek, előzéseknek, támadásoknak. Imádom az ilyen vagány megoldásokat, Schumit is azért szerettem meg anno. Ezért jó nézni ezt, nem azért, amikor azt mondják a mérnökök, hogy autózz 1:12-es köröket.
    Ebből a megfontolásból én a kanadai esetet sem büntettem volna.

    Ha viszont a következetességet nézzük, akkor a létező legrosszabb döntést hozták meg. A kanadai eset fényében nem is lehetett volna más az eredmény, mint a büntetés. Sőt, ez az eset még véleményesebb volt - meglátásom szerint -, mint a kanadai. Egyértelműbb volt a kiszorítás ténye (Leclerc lement a pályáról), és a következmény is (mínusz egy hely). Így hiába mondanám azt, hogy én semmi ilyet nem büntetnék, a bírák tökön lőtték magukat ezzel a megoldással. Főleg egy ilyen kiélezett helyzetben ilyen élesen ellent mondani egy korábban szintén nagy port kavart döntésnek nem erősíti a sportág hitelességét, hanem megkérdőjelezi.