• b-type
    #170444
    Tudják mit csinálnak, manapság mindent lehülyéznek az emberek mert ugye a média kétpólusú taktikát viszi, vagy több, de a lényeg hogy minden cikk kattintható legyen.
    Az alkatrészek szabványosítása jó dolog, ha hozzáértő módon nyúlnak hozzá persze, mert egyszerűbb és jobban ellenőrizhető (mint pl. az egységes McLaren központi vezérlő program), és persze olcsóbb is. Tudják nagyon jól hogy mi a lényege az F1-nek, mivel komoly F1-s szakik körvonalazzák és felügyelik a terveket.
    Valamilyen szinten lényeges részekben is sérülni fog a csapatok autótervezési 'szabadsága', mert jelenleg a versenyzés segítése van fókuszban.
    A csapatok nyilván hazabeszélnek, akinek sok F1-re elkölthető pénze van, az ezt eredményre akarja váltani, és ezért nem ért egyet a fejleszthető területek szűkítésével, akinek kevés pénze van az pedig egyetért..vagy üzleti okokból nem (váltó egységesítése komoly probléma lett volna pl. a Williams-nek aki váltókat ad el kisebb sorozatoknak, nyilván nem F1-s váltót, de azért referenciaérték).
    -
    Az F1 mindig változik és ez nagyon helyes, és akármennyire is szabad kezet adnál a csapatoknak akkor sem látnál a hőskorra jellemző látványos megoldásokat, mivel mindent leszimulálnak előre és az autó nagyjából már ideális, nincs 6 kerék, nincs két méteres emeletes szárny...stb.
    Nagyjából a jelenlegi kialakítás a legjobb, akkor lehetne jobb és látványosan másabb ha alapvető változások következhetnének be, pl. teljese burkolat, vagy összkerekes F1.