• repvez
    #170443
    Hát amit én eddig olvastam a szabályváltásrol 2021 re, az minden csak nem jó irány.,
    Én nem azt akarom nézni, hogy 22 egyforma autó különbözö szinekkel rója a köröket. Nekem pont azt tetszett meg a f1ben amikor elkezdtem nézni a 80as években , hogy minden csapat eltérő megoldással rendelkezett ugyan arra a problémára nagyon különbözö autók születtek .Érdekes modon akkor megfelelt minden csapat a szabályoknak.Mostmeg mikor azt mondják, hogy radikális változás jön és minden csapat titkolja az utolsó percig, hogy milyen lesz a kocsija , aztám a vége az, hogy mindenkinek egyforma kocsija lesz. A kacsacsőrü érában ,meg a pöcsörrüban is.Érdekes, hogy csakk a FIA nyilatkozta, hogy nem gondolta, hogy ilyen autók születnek a szabályokból, csak rajtuk kivul a 10 csapat. komolyan Risitas sírva röhögne ezen is.
    Most meg ha már 2mm-el máshogy van valami már büntetés van.
    Kisebb könnyebb autók kellettek volna és a legfontosabb, olyan gumi ami nem a legfontosabb eleme az autó versenyképességének.

    A 2021es változástól, pont ezt vártam, hogy nagyobb mozgásteret hagynak a csapatoknak az autó tervezésében.
    Ahogy a csapatok is megfogalmazták, ha egységesiteni akarják az alkatrészeket vagy esetleg külső beszállitó lesz , akkor mire kap pontot a csapat a konstruktöri versenyben ? mikor nem ök tervezték készitették a kocsit? Meg akkor azok az emberek ki lesznek tugva akik eddig ezeket az alkatrészeket tervezték?

    Pont az F1 lelkét akarják elvenni azzal, hogy nem lehet fejleszteni az alkatrészeket vagy egységes lesz, mert eddig az F1 ből jött át egy csomo minden a civil részbe, de ennek lassan már vége igy is, mert tul állando egy egy alkatrész élete a régmulthoz képest ahol pályáról pályára uj megoldások születtek.