• gpFan
    #170429
    Én alapvetően majdnem semmit sem tudok a 2021-re tervezett, pardon, tervezés alatt levő új szabályokról - és ez az egyik legnagyobb baj velük. Túl régóta húzódik, nyilván van benne mindenféle befolyási kisérlet, lobbizás meg a többi dicső újkori hmm ... hát asszem az a szó, hogy álszentség a legjobb erre.
    Pld. szinte biztos, hogy marad a hibrid turbo meghajtás, mindamellett, hogy pár éve még inkább a hibrid mellőzése volt amit mondtak, elvárt a csapatok jó része. Nekem nincs problémám annyira vele, bár jobb volna könnyebb autókat, és kevesebb feltöltő kört és hasonló maszlagokat látni. Hmmm... valami érdekes gondolatom támadt: mivel lassabban kell menni néha a gumik, néha a feltöltés, néha az üzemanyag fogyasztás miatt - mi van ha ezek összehangolása az, ami valami csapatot jóval sikeresebbé teszi ?
    Ha mindezt a 3-at sikerül minél többször pld. egy körben, egyszerre megoldani, akkor többet lehet menni max tempóval. Ami persze komoly agymunka, meg nyilván számítógépes SW, és mindez élőben. Lehet hogy a Mercedes ebben a (messze) legjobb.

    És vissza a kedvenc esethez: a Ferrari GPS és egyéb adatokkal akarja bebizonyítani azt, hogy Vettel nem akadályozta Hamiltont a kanadai versenyen - konkrétan, hogy nem akarta leszorítani -pld. mert Ham. eleve már nagyon közel ment a falhoz, talán szabálytalan is volt, mert mind a négy kerékkel .... Ez így nekem abszurdul hangzik - mert ott a fal, és nemigen mehetsz sokkal a fehér vonalon túl, főleg ezekkel a széles autókkal ...Na meg persze, nem a leszorítás eset volt itt, mert nem voltak egymás mellett egyáltalán. Csak annyi volt - nem engedlek előre - kis kormánymozdulat jobbra, és persze lassítás mögötte. Igen, vitatható hogy ez most milyen irányváltás volt, meg milyen szabályok is vannak ilyen esetben. Na mindegy, most megint meg kell néznem ezt a szart ... De nem hiszem, hogy a Ferrari bármit is el fog érni, és lehet hogy ők is tudják. Arra mennek, hogy igazságtalannak mutatják be a mostani állapotot, akár Helmut Marko. Majd megszakad a szivem miattuk, miközben a többi 7 csapat megbecsül minden pontot, Q3-at, amit sikerül összekaparniuk.