• b-type
    #170428
    Én alapvetően hiszek a 2021-s változásokban, nem biztos hogy rögtön jó lesz, de jó az irány.
    Amikor ennyire profi az egész F1 hogy már saját magát öli, akkor muszáj valamiféle átgondoltságot átfűzni rajta, ..tehát jelenleg sztem (!) a privátok egész egyszerűen nem elég profik, és ezért nyílik az olló az eleje és a közepe közt.
    én így gondolom: copy/paste

    - Mercedes: jól reagált minden változásra, jó autójuk van, jó versenyzőkkel...mondhatjuk hogy sok pénzből könnyű.
    - Ferrari: nem jól reagált minden változtatásra, elnézték az autójuk fejlesztését és/vagy hatalmi harcokba bocsátkoztak csapaton belül, kifogásolható a csapattaktika és vezetés.
    - Red Bull: sztem a legprofibb csapat, de gyenge volt a motorpartner, a jelenlegi meg friss, elbaxták a két top versenyzőjük közül az egyiket, és az idei autóval sem jól reagáltak.
    - Renault: még nincs költségsapka, de ők már tartják, autó aero-ban, teljesítményben és megbízhatóságban is kifogásolható.
    - Haas: elbaxák, amikor nem a versenyzők akkor a csapat, az autó hol nagyon erős, hol meg eltűnik.
    - McLaren: átszervezés alatt álló csapat, jelenleg biztató formát mutatnak, fejlődnek, de nagy hátrányból indultak.
    - Force India (RP): tulajdonosváltás, pénzügyi problémák, és jelenleg nem körvonalazódó irány, lefele és felfele is mehetnek. tehetséges csapat, egy jó versenyzővel.
    - Sauber Ferrari (Alfa): nagyon mélyről induló csapat, óriási hátszéllel, de átalakulóban, Ferrari-s mérnökök, Ferrari-s versenyzők.
    - Toro Rosso: Red Bull tesztcsapat, sokszor jó megoldásokkal, feladatuk hogy segítsék a Red Bull-t.
    - Williams...

    Sztem mindenki pontosan ott van ahol megérdemli,...és egyébként kb. annyival is. Egyedül a Red Bull kétséges, de abban minimum egyet kell értsünk hogy nem az idei évre építkeznek...ha jól rémlik a legtöbben nagy tempóesést jósoltak rövid távra a Honda miatt.