• repvez
    #169931
    Már miért ne lehetne a szabályokra fogni, a szabályok kényszeritik a csapatokat, hogy kockáztassanak és ez a gumival együtt, nem az olyan kockáztatásra kényszeriti a csapatokra, hogy minél gyorsabban manjenek, hanem , hogy minél kevesebbet és minél több uj gumi maradjon meg, mert csak az uj gumikkal tudnak jobb időt menni.
    Érdekes modon a kvalin 1 gyors körre jó néha csak a gumi , utána vesztenek időt, de versenyen már megtankolt autóval 20 körig tudják tartani konstans ?

    A guminak mint egy komponensnek szabadna lenni nem mint egy fő befolyásoló tényezőnek.Mi lenne ha mondjuk a brembo fékbetéteket is uy gyártanák, hogy csak 500 fékezést birnának akkor ugy kéne menniuk , hogy az egész versenyen kitartson? ugye hogy nem életszerű, akkor a guminál miért ?Miért vannak a csapatoknak fejlesztései és miért ök kapnak csapat VB-t ha a pirelli miatt nem tudják kihozni a bennük lévő potenciált.
    Sokkal máshogy alakulnának a csapatsorrendek, ha mindenki ugy mehetne ahogy tud ha nem a gumik sporolására kéne figyelni és nem az kötné le a stratégák figyelmét, hogy számolgassák a gumiban hátralévő időt.