paj01#169296
Igen ez kicsit utólagos okoskodás de az most kiderült, hogy furcsa mód a friss közepes gumik nem voltak gyorsabbak a használt lágyaknál ami érdekes képet mutat az idei gumikról. De ezt azért már látniuk kellett a teszteken és szabadedzéseken.
A Haas volt a ferrarik mögött pont egy bő box kiállásnyira, ha Vettelék megnyomják egy kicsit, biztonságosan kijöhettek volna egy cserére mondjuk 10 körrel a vége előtt. Nem az utolérés a lényeg, az sehogy nem lett volna meg kivéve ha, mint ahogy említettem, bejön SC a végén valamiért. Akkor ott találják magukat Max mögött friss lágy gumikon. A leggyorsabb kör meg nagy eséllyel így valamelyik ferrarié lett volna. Az a plusz egy pont is sokat számíthat főleg, hogy a mercitől vették volna el.
A lényeg, hogy kvázi kockázat nélkül megszerezhették volna a +1-et és némi esélyt adtak volna maguknak pozíció szerzésre egy SC esetén. Szerintem pont ilyen szituációkban kell az ilyet meglépni, mikor ekkora vákuumban autóznak.