Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#169128
Ez javarészt átmeneti helyzet, nyilván nem boldogít senkit de ez van. Ahogy a motorok megbízhatóság is csak akkor javul, ha követelményeket támasztanak..ennyire megbízható és ilyen nagy hatékonyságú motorok még nem voltak az F1-ben. A végső cél nem az hogy végig vitorlázzanak a versenyeken, és 1 motorral fussanak le egy évet, de ezeket meg kell lépni. Jönnek még a szabványos alkatrészek, vagy akár részegységek mint a váltó amiről cikkeztek is már. De ha mindezt keresztülviszik akkor a költségvetés nem lesz ennyire brutál mint volt és még mindig.
..ha majd egy privát csapat valóban 10-12 milla euróért tud venni egy szezonra elég motort, és azzal is versenyképes, valamint a visszaosztásból egyenlőbbek lesznek a feltételek, akkor jobb versenyeket kapunk. Most ott tobzódik a sok lökött a Formula-E-ben mert olcsó..teli vannak gyártókkal meg csapatokkal, miközben szerintem(!) egy vicc.
Ez a leggyorsabb körért járó pont ez ha az egész mezőnyre érvényes lenne, nem csak aki a pontzónában végez, az érdekes helyzeteket hozhatott volna...talán több csapat is ráröpülne akinek egyébként nem lenne esélye pontot szerezni, hogy az utolsó körökre felrakják a legpuhább gumit, és feltekerik a motort ..aztán ha kifogy a benzin akkor kifogy,..ha bent vannak a teljesítési százalékban akkor értékelve lesznek és még pontot is kapnak.... a verseny képe meg az lenne hogy 3-4 autó is itt-ott félreállna a pályán.
sok millát jelent egy pont a visszaosztásnál, nagy hülyeségek is születhetnek a versenypályán.