#169125
Ezt értem, de az élcsapatoknak mi motivácio van abba ha mindenképp az élen végez , hogy széthajtsa a motort csak, hogy ne 250 hanem 255 ponttal nyerjen év végén.
viszont amikor egy kiscsapatnak az egy pont is a tuléálést jelenti a pénzelosztásnál, neki megéri akkor is megcélozni a legygyorsabb kört ha széthajtja a gépet, mert esélye nincs a bajnokságra, de a következö évre sokkal többet profitálhat belöle, ha 1 helyett mondjuk 3 pontja lesz a szezon során és igy fel tud zárkózni a többiekhez a következö szezonba, nem csak a tulélésre játszanak.
mind emelett meg legalább mindenkie érvényes lenne, nem kedvez vagy nemokoz hátrányt senkinek, mint a drs. Az az elöl haladöt bünteti , mert egyrészt a szabály csak egyszer enged irányt váltani, kettö a hátuljövö DRS el annyival gyorsabb, hogy sinte csak kikerülés ha valaki beér 1mpen belülre mer mindenképp megtörténik az elözés .