• b-type
    #168837
    valójában inkább okozója, 200kg-l lettek nehezebbek '70 óta...és persze sokkal erősebbek, a szivarhoz nem is érdemes hasonlítani, én azt ki is venném, valszeg tudtak volna jobb súly:lóerő arányt, de képtelenség lett volna pályán tartani azzal a tengelytávval/nyomtávval és aero-val.
    Szal a súly és teljesítmény miatt szélesedtek is, amíg '98-ban le nem szabályozták.
    A leginkább gokart szerű élmény az '87 környékén lehetett, később is jó arányú autók voltak de akkor már megjelentek a vezetési segítségek, négykerékkormányzás, blokkolásgátló, kipörgésgátló, automata váltó..szivárogtak a '94-s tiltásig.Aztán megint visszaszivárogtak 2008-ig.
    Én spec gyűlöltem a kipörgésgátlós időszakot, utáltam a hangját.
    Persze a súly:lóerőarány miatt jó kis autó volt mind, az szinte mindent üt ha megvan a tömegközép.
    A jelenlegiek brutál jó autók, két baj van, a súly, és az hogy a mérnökök távvezetik.