• AnuluWork #168754
    1950-1982 között évente volt halálos baleset. Hogy akkor volt-e jobb vagy most? A pilóták mindkettő időszakot bevállalnák. Mert ilyenek. Furcsa, de utoljára Hunt volt az aki szakított a sporttal, mert a versenyek előtti izgalomtól nem tudott aludni és kiszállt. De ő sem amiatt tette, hogy ne vállalta volna a veszélyt. Lauda is visszatért, pedig ha valaki versenypályán megszopta, akkor az ő volt. 1976ban konkrétan ki se bírták volna szedni ha van glória. Donelly ha nem esik ki Jerezben, meghal. stb.

    Sennának pont a gumin keresztül ment át a felfüggesztés. Massának átment a sisakján a csavar. Gumi fejen találásból utoljára egy monzai sportbíró halt meg, mielőtt volt a F1es eset ami okán bevezették a glóriát.

    Biztonságosabbak az autók, de mondjuk ha Verstappen még 10x megcsinálja minden évben amit szokott amikor előzni próbálják, akkor a nagy számok törvénye miatt a glória megléte ellenére is fog még halálesetet produkálni a viselkedése.

    Mert ez ilyen sport. Veszélyes. Ezért más, mint a Lacrosse pl. Többen is nézik.
    Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2018.12.02. 17:25:50