gpFan#166799
Igen, régebben sem volt több előzés, mint most, és nyilván mindig is nagyon pályafüggő volt. Pld. most jön az a pálya ami nem is pálya, a legrosszabb az előzéseket tekintve. De azért mépszerű, és vannak jó versenyek is.
Ami a DRS-t illeti - mesterséges eszköz, és akkor lett bevezetve, amikor a szárnyak kezdtek elkomplikákódni. De mindig is azt mondtam, ha valaki gyorsabb a kanyarokban, és jobb köridőre képes, akkor az pozitív - nem tud előzni kanyarokban, mert azok nemigazán arra valóak, egyenesen meg nincs meg a kellő végsebesség. Ha a DRS-es előzés után el tud lépni, akkor az jó. Ha nem, visszaelőzhető - ls láttunk is ide-vissza előzéseket. 2019-es szabályok
Ez szerintem javulást fog hozni. Nem értem az ellenkezőket. Nylván plusz költséggel jár, de éppen jobb ha az több lépcsőben lesz, és nem minden egyszerre, 2021-re. Meg addig kiforrhat.
A legjobb szezonok pont szabályváltozás után voltak - 2009 - az erősorrend igen meg lett kavarva (a VB Ham. only 8 pont Silverstonig), egy nem nagy múltú csapat dominált a szezon feléig ... Vagy 2012 - 7 első verseny, 7 győztes - még az akkor már vacak Wlliams és Maldonado is ... A VB cím az utolsó versenyen dőlt el.