• gpFan
    #166478
    Gumispórolás volt régen is - mert nem volt akkor sem mindegy hányszor cserélsz kereket, és akkor jóval lassabban is cseréltek. Csak nem a Pirelli volt a beszállító. Meg ami talán fontosabb, nem tökfilkók hozták a szabályokat, hanem realista emberek.
    Izgalmasabb versenyt akarnak ? Gyerünk a gyorsan kopó gumikra és sok cserére ! Az eredmény - gumispórolósdi, taktikázás.
    Kiegyenlíteni a gazdag és szegényebb csapatokat: motorszám korlátozás ! - Talán a legnagyobb butaság ami volt , Az eredmény - agyatlan büntetések, amik keginkább a vétlen versenyzőket sújtják. És a nagyon drága motorok, amik ki kell hogy bírjanak 7 versenyhétvégét.

    Ahogy a dolgok most állnak, a legjobb volna bevonni több nagy autógyártót, mert csak azok bírják ezt pénzzel. No meg a Red Bull, de az a kivétel. Amelynek nemigen lesz versenyképes motorja amíg a Renault egyre jobban erősödik. és a VB címre tör. Talán a Honda lesz a megoldás nekik ...
    Lehetne símán akár 14 csapat is, amiből 12 nagy autógyártó lenne. Saját motorral. Szép dolog a kis, független csapat, de ma ez jóval drágább mint a 60-as években. Vagy 100x .