• Fürtös
    #166119
    A srácok kezén a zöld lap a pilótát segíti a beállás pozicionálásán az első kereket pontosan az alá kell beraknia mikor a srácok beállnak a pitstophoz. A hátuljára van szerelve egy lézerpointer amivel ők maguk be tudják állítani a saját poziciójukat a "pitrácshoz" képest.

    A hőterhelési problémákat meg ne egy megolvadt fólia alapján vonjátok le, mindenkié olvad csak nem mindenki cserélgeti naponta.Pláne úgy,hogy idén mindenki egy újfajta extra vékony fóliával kisérletezik festék helyet a súlycsökkentés miatt. (HALO +14kg).

    Az "elszabott" pitstopra meg annyit: Azért vannak ott,hogy gyakorolják és probálgassák az új dolgokat,pluszban van egy jó pár új ember a csapatban akiknek össze kell szokniuk. Ausztráliáig pár ezerszer még fogják gyakorolni a dolgot .
    De egyébként könnyen lehet,hogy csak a hátsó emelő nem úgy müködik ahogy tervezték. Van egy beépített "release" funkció benne ami gombnyomásra leejti az autót. Innen úgy tűnik az okozta a galibát.

    Szerk: Bocs ,most nézem,hogy ez nem a leejtős videó itt csak simán rossz helyre tették fel a kereket. Tipikus új ember a csapatban hiba

    Utoljára szerkesztette: Fürtös, 2018.03.11. 14:20:06