• Pares
    #165511
    Nem kellett volna 100%-ban elhagyni, de nem 30 méteren keresztül tette, tizedmásodpercek alatt történt, nézd már meg a videót (vagy az alábbi gifet), hogy milyen közel kerültek egymáshoz, tisztán látszik, hogy ha nem rántja jobbra, és nem megy le a pályáról a kanyar sarkában, akkor nagy eséllyel összeütköznek. Kimi is azt nyilatkozta, hogy az üzemanyag spórolással küzködött, azért volt lassabb, azt hitte, hogy eléggé lezárta Verstappen előtt a kanyart (viszont tisztán látszik, hogy a kanyar előtt mennyi helyett hagyott Verstappennek, hogy az megpróbálhassa megelőzni őt, nem védekezett jól), és ezért csak előre figyelt, nem a visszapillantóba (nem vette észre, hogy mellette van Verstappen, és simán elkezdte bevenni a kanyart, meglepődött és dühös volt magára, amikor Verstappen elhúzott mellette, vagyis valószínűleg megint összeütköztek volna, ha Verstappen nem vágja le a kanyart)... Mekkora előnyre tett szert azzal, hogy 20 centivel lement a pályáról? Nem azon múlott, hogy kielőzi-e. Lauda, Webber, Rosberg, Adretti szerint is rossz döntés volt...
    Szabálytalan volt? Igen, mégha minimálisan is. Csak jó lenne, lenne, ha mindig ennyire könyv szerint alkalmaznák, és nem olyan szabadosan és inkonzisztensen, ahogy azt szokják...
    Utoljára szerkesztette: Pares, 2017.10.23. 15:26:37