• ShaiHulud
    na majd pont a te velemenyednek van alapjai, nezd mar vissza a hozzaszolasaidat, mindegyikben kimit fikazod honapok ota... na ugyenezert szar a weber meg szujo mostani velemenye hogy kimi a hibas, mert evek ota kimi haterek, mint ahogy te is.

Ez paresnek is: Megneztem meg parszor, es ugy modosult a velemnyem, hogy Verstappen mar huzott ra kimire akkro amikro meglatta a tukorben hogy jol rajtolt kimi. Tehat nem vettel elol menekulve ment a fal fele verstappen, mert vettel meg 2-3 autonyira volt amikor verstappen mar ment a fal fele kimi iranyaba. Viszont verstappen idoben abbahagyta a blokkolasi kiserletet, miutan kimi elviharzott melette, csak ugye jott az orult vettel, aki meg meg kimit is letolta volna, ha nem tortenik elobb a kocc.

Amugy ekkroa hulyeseget amit Pares ir, hogy kimi latta meg kimi ment kozel... nezd mar meg kimi es verstappen kozti vektorokat. Kimi megy egyenesen, verstappen megy kimi fele, amikro kimi elment verstappen hatso kerek melett akkor meg votl fel autonyi hely, ami boven eleg. csak kozben verstappen tovabbra is jott kimi fele, itt mar feltehetoleg az is kozre jatszott hogy vettel orult modjara tolta. De ismetlem, verstappen tudataban votl kiminek, mert o mar kimi ellen vedekezve kezdte meg eleve a falra huzodast.
    Utoljára szerkesztette: ShaiHulud, 2017.09.18. 14:12:15