• Amiga
    #161018
    2005-ben, amikor sorozatosan Kimi alatt füstöltek el a motorok, arra a logikus következtetés az lett, hogy "vezetési stílus". Kimi kitaposta az autóból, ami volt benne.

    Hamilton most is határon autózott folyamatosan, hogy Max-al szemben egy kiállásnyi különbséget összehozzon. Mindezt tette perzselő hőségben, szóval annyira nem csodálkozom rajta, hogy kigyulladt a motorja. Autó ritkán kerül ilyen szélsőséges körülmények közé, és az összes motorból ez volt a legnagyobb terhelésnek kitéve. A lerobbanás előtt zsinórban futotta a leggyorsabb köröket.

    Szóval egyrészt balszerencse, de azt valószínűleg a saját vezetési stílusával idézi meg, kihajtja a motorokat és valószínűbben radikálisabban megy velük, többet követel, mint a többiek. Így a meghibásodások is nála jelentkeznek, illetve esetleg ő kényszeríti ki.