• Totti5
    #159373
    Szabadedzésen ha leesik nem 100%on nyomva és nem 100%ra tankolva és nem mezőnyben éles helyzetben mennek ki. Kimegy, végiggurul tolatva és felméri milyen, ha jó akkor nyomja neki, van akár 5 köre kitapasztalni ha nem változik a körülmény. Versenyen nyilván nincs főleg ha előtte csak szárazon mentek és az az eső nem kicsi eső hanem nagy zuhé.

    Máshol is vannak kerékvetők, hurkák. Múltban is volt hogy a pilóták olyan szélesen, olyan módon használják a kerékvetőket ami adott az autónak. Most is 1-1 kanyarban úgy mennek hogy fehér vonalon kívül a 100%ban a kerékvetőn fordulnak. Kvyat nagyot hibázott mert lerepült a pályáról, ami eleve szabálytalan volt. Mint minden kiélezett helyzetben az adott mezőny mindent kihasznál amit tud hogy minden ezredet bezsebeljen. Valamilyen módon kontrollálni kell. Ez egy kicsit dúrva módszer, ezt át kell gondolni, vagy betartani a pálya határait, mert ugye ott lehetne a közkedvenc sóder is, akkor is betolta volna a kanyarba Kvyat olyan szinten? meg a többiek. Olyan szinten használják a kerékvetőket hogy károsodik az autó.