SzocsA#159242
Nem csak a sori munkára értettem, amúgy CNC-s vagyok.
De megint leírtad, hogy ha nem jól kapcsol valamit! Nem hiszem el, hogy nem lehet egyeztetni a mérnökével, hogy te mondd már meg, hogy a különböző motormód beállítás helyekre, mégis milyen beállításokat sikerült összerakni....
Gondolom ezeket a szabadedzéseken letesztelik vagy kipróbálják, hiszen azért vannak.
Amúgy ez mind annak a következménye, hogy eddig mindent megcsinált helyette a mérnök. Persze jó, mert így csak a vezetésre kell koncentrálni.
Egy ilyen hiba ezen a szinten, nem megengedhető. Nem hiszem el, hogy ez előfurdalhat többször. Nem látsz bele, hogy mi történt, mondani, nyilatkozni meg lehet akármit.
Amúgy mi van akkor, ha a végén csak pár pont hiányzik az újabb VB címéhez? És itt volt pár verseny ahol inkább takarékoskodott a technikával. Ezzel pont megint megölték a versenyzést az FIA részéről.
2006ban mondjuk neki mindegy volt mert utolsó futama volt és kinyomhatta a lelkét a gépnek...
De ott legalább az utolsó körökben megelőzte Kimit. Nem DRSel az egyenesben ment el mellette, hanem a kanyarban belső íven tartotta ott az autót úgy, hogy nem értek össze, most mi van, jön az egyenes, nyomsz egy DRS-t és elmész, kikerülöd az egyenesben a másik autót.... Annyira elvan cseszve ez a sport amennyire csak lehet....